Moje 10 wyjątkowych filmów

Są filmy dobre, ładne lub po prostu fajne. Jedne na długo zapadają nam w pamięć, o innych nie pamiętamy już na drugi dzień. Rozmawiając o nich, zagajamy: "Ty, a widziałem ostatnio fajny film...". Zdarzają się też filmy piękne. Poruszające i łamiące serca. I to wcale nie brzmi zbyt patetycznie. Każdy z nas oglądał kiedyś film, który poruszył go wystarczająco, aby potem nie mógł zasnąć przez pół nocy, by analizował, rozpamiętywał. Takie, którymi nie chcemy się z nikim dzielić. Które chcemy zachować gdzieś w głębi siebie i tylko dla siebie. A ponieważ blog jest częścią mnie, a co za tym idzie - Wy również, postanowiłam dla Was stworzyć tę wyjątkową listę 10 wyjątkowych filmów, które czasem i mnie nie dają spać po nocach. I do których bardzo chętnie wracam. Non stop. Zapamiętale.
  1. Dziecko Rosemary
  2. Labirynt fauna
  3. Zielona mila
  4. Złodziejka książek
  5. Mój przyjaciel Hachiko
  6. Edward Nożycoręki
  7. Zostań, jeśli kochasz
  8. Jaśniejsza od gwiazd
  9. Strażnicy marzeń
  10. Miasteczko Halloween
Trudno było w zasadzie wypisać tylko 10. Ale 10 to taka fajna, okrągła liczba. Myślę, że jestem z niej zadowolona. A Wy macie taką swoja listę wyjątkowych filmów/książek? Podzielcie się nimi!

Ściskam, A. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Morze spokoju" - Katja Millay

Zatrzymać czas

#2 „Fifty Shades Of Grey” czyli światowy bestseller!