Kartka dla Oliwii!


U Oliwii 6. września 2012 roku zdiagnozowano białaczkę. 
 Jej wielkim marzeniem jest dostać bardzo dużą ilość urodzinowych kartek. Dla Nas to jest kwestia poświęcenia paru minut i kilku złotych, a ona będzie bardzo, bardzo szczęśliwa.

Wystarczy jedna kartka aby zobaczyć jej uśmiech, niesamowitą iskierkę w oczach, która będzie płonąć coraz mocniej z kolejną kartką. Dla mnie osobiście uśmiech takich dzielnych dzieci, które zostały w jakiś sposób dotknięte przez życie, jest najpiękniejszym uśmiechem na świecie. Takim prawdziwym, pełnym siły i nadziei na lepsze jutro.

27. Października skończy 6 lat.
 Tak niewiele potrzeba, aby sprawić jej radość i zobaczyć na jej twarzyczce wielki uśmiech chociaż przez chwilę.

 P.S. znamy marzenie Oliwci... uwielbia lalki "MONSTER" i wszystko co z nimi związane 

Mam nadzieję, że uda się zebrać dużą ilość kartek dla Oliwki.

Adres:
Oliwia Gandecka
ul.M.C.Skłodowskiej 11/26
65-001 Zielona Góra

"Uprzejmość tak mało kosztuje, a tak wiele można za nią kupić. "


Ja osobiście już zaangażowałam się w akcję. Mam nadzieję, że wy także to zrobicie. :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Morze spokoju" - Katja Millay

#2 „Fifty Shades Of Grey” czyli światowy bestseller!

Zatrzymać czas