#14 Czwartek.


Wiem, wiem... Mam nadzieję, że wybaczycie mi mój dzisiejszy melancholijny nastrój.


„Wiem, ciężko powiedzieć, jak bardzo jesteś zagubiony,
Gdy masz nadzieję, że to, czego potrzebujesz znajdziesz za kolejnymi drzwiami.
Za każdym razem gdy cierpisz, nie chcę żebyś się zmieniał,
Bo przecież każdy ma nadzieje - w końcu jesteś tylko człowiekiem.
Czasem czujemy, że chcemy być kimś innym,
Czujemy, że tak naprawdę nigdzie nie przynależymy.
To uczucie nie jest smutkiem, to uczucie nie jest radością,
W pełni je rozumiem, proszę przestań płakać.

Proszę nie odchodź, chcę żebyś został.
Błagam Cię, proszę nie odchodź.
Nie chcę byś nienawidził, za to co Cię skrzywdziło.
Świat to tylko iluzja, która próbuje Cię zmienić.”





Komentarze

  1. Jak melancholijnie, ale niestety takie jest życie-raz radosne a raz smutne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Własnie tez myslalam o tych etykietach, ale nie bylam pewna, ale no na pewno to zrobie ;) . No tez jestem na nie co do tego, bo ciezko jesli nawet nie mozesz okreslic do kogo mowic tato ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad Czytelniku. Wielką przyjemność sprawia mi czytanie komentarzy i odpisywanie na każdy z nich. Chętnie też poznam nowych ludzi lub podyskutuję. Więc nie krępuj się! Liczę na coś więcej, niż tylko proste "Przeczytam/Nie przeczytam."!

Uwaga! Jeżeli dodajesz komentarz mający na celu promocję Twojego bloga, zostanie on usunięty. Nie będę robić za tablicę ogłoszeniową. (:

Popularne posty z tego bloga

"Morze spokoju" - Katja Millay

Zatrzymać czas

#2 „Fifty Shades Of Grey” czyli światowy bestseller!